Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Jak jeszcze możemy pomóc?

Przyjazny dział serwisowy Geberit AquaClean

Twoje zadowolenie jest dla nas ważne. Dlatego nasz dział serwisowy chętnie udzieli Ci pomocy. Chętnie doradzimy Ci i odpowiemy na pytania dotyczące Twojej toalety myjącej Geberit AquaClean: Oferujemy wszechstronne informacje oraz kompleksowy serwis toalety myjącej.

Masz pytania dotyczące toalety myjącej Geberit AquaClean?
Chętnie na nie odpowiemy. Po prostu zadzwoń na naszą infolinię Geberit AquaClean.

Telefon: +48 801 17 17 17
Godziny pracy: 9:00-15:00

e-mail: geberit.pl@geberit.com


Odpowiedzi na często zadawane pytania

Rejestracja gwarancji Bezpłatne przedłużenie gwarancji o jeden rok

Bezpłatne przedłużenie gwarancji Geberit AquaClean

Zarejestruj swoją toaletę myjącą Geberit AquaClean i uzyskaj bezpłatne przedłużenie gwarancji. Jak to zrobić? Bez problemu. Wypełnij formularz i kliknij opcję „Wyślij”. Niedługo potem otrzymasz potwierdzenie. Nie musisz robić nic więcej, aby przedłużyć okres gwarancji z dwóch na trzy lata.

Przedłuż teraz gwarancję z dwóch na trzy lata

Zapytanie dotyczące serwisu Zespół serwisantów Geberit także w pobliżu Twojej lokalizacji

Mick siedzi na toalecie myjącej Geberit AquaClean Mera.

W przypadku usterki nasi serwisanci szybko dotrą na miejsce.

Telefon: +48 801 17 17 17
Godziny pracy: 9:00-15:00
e-mail: geberit.pl@geberit.com